Problemen met uw multifunctional? Geef dit eenvoudig door middels de Support Assistant App
Het aanvragen van onderhoud kan rechtstreeks vanaf het apparaat worden gedaan, mits dit is ingesteld als onderdeel van uw serviceplan. U kunt eenvoudig de details van het probleem selecteren, zoals een papierstoring of scanprobleem, en vervolgens uw naam, e-mailadres en telefoonnummer invullen. Met een druk op de knop 'verzenden' en 'bevestigen' wordt uw verzoek ingediend, en u ontvangt een e-mailbevestiging.
Zodra het onderhoudsverzoek is ingediend, verschijnen de 'service-incidenten' op het scherm wanneer u de app opent. Deze incidenten tonen relevante informatie over het type probleem dat is gemeld en geven de huidige status van het verzoek weer. U kunt bijvoorbeeld zien of het verzoek in behandeling is of dat er al een technicus is ingepland.
Dankzij deze functie is het volgen van uw onderhoudsverzoeken eenvoudig en transparant. U hoeft niet te wachten op telefoontjes of e-mails om op de hoogte te blijven. Met een snelle blik op het scherm van de app kunt u zien wat de status is van uw serviceverzoek en of er verdere actie wordt ondernomen.
Kortom, de Xerox Support Assistance app maakt het aanvragen en volgen van onderhoudsdiensten moeiteloos. Het vereenvoudigt het proces, biedt duidelijkheid over de status van uw verzoeken en zorgt ervoor dat uw apparaten snel en efficiënt worden gerepareerd door het Xerox-team.