Waarom XA Document Solutions B.V.
Geschreven door Francis van de Groep opXA Xerox; uniek in printer en solutions
Regelmatig krijg ik de vraag van relaties, waarom zou ik zakendoen met XA, wat maakt jullie bijzonder? Via mijn netwerk kom ik namelijk vaak bij organisaties over de vloer waar wij nog geen zaken mee doen. Na 30 jaar in de business bij Xerox en bij XA kan ik niet anders dan concluderen dat kwaliteit en bedieningsgemak essentiële voorwaarden zijn voor een hoge klanttevredenheid, dit uiteraard in combinatie met uitstekende aftersales en service.
Klantbehoeften
Bij XA hebben wij onze organisatie, communicatie, bedrijfsprocessen en dienstverlening volledig ingericht op basis van de klantbehoeften van onze relaties. Het kennen van onze klanten en dienst behoefte is voor ons dan ook een harde voorwaarde om onze klanten daadwerkelijk centraal te kunnen stellen. Maar genoeg over ons, laten wij het eens hebben over de bedrijfsprocessen en digitalisatie binnen uw organisatie.
Wacht niet te lang met het digitaliseren van uw documenten
De urgentie van digitale transformatie is inmiddels voldoende duidelijk: hoe langer u wacht, des te groter de kans dat concurrenten of nieuwkomers uw organisatie de loef afsteken. Voor organisaties is het dus essentieel om tot een goede digitale strategie te komen, een strategie die inspeelt op het adequaat benutten van kansen van technologie. Digitale transformatie moet niet vereenzelvigen met een IT-project, maar met een verandering die beslissend is voor de organisatie. Zodoende kunnen bedrijfsprocessen niet alleen goedkoper en efficiënter, maar vooral ook klantgerichter worden ingericht.
Uw concurrenten digitaliseren ook en mede daarom kunt u niet achterblijven. Bovendien komen veel nieuwkomers veelal volledig digitaal op de markt. Dit is een ontwikkeling die wij in iedere sector zien. Zo worden financiële instellingen geplaagd en uitgedaagd door digitale banken en verzekeraars zoals Bunq, Revolut en N26. Een onverwachte maar logische ontwikkeling, want meer dan een app en een bankpas heeft u tegenwoordig niet meer nodig om te bankieren. Bij deze nieuwe digitale spelers is een rekening openen gratis en al binnen 5 minuten gepiept. Een paar dagen later valt de bankpas al door de brievenbus. En dit zijn slechts drie van de vele fintechbedrijven die traditionele organisaties uitdagen met digitale diensten tegen lage kosten. Kortom: “Don’t miss the boat.”
Voor organisaties is het cruciaal dat er geluisterd wordt naar de jongere “digitale” generatie. Bij een digitale transformatie draait alles tenslotte om het optimaal benutten van de moderne digitale mogelijkheden voor uw organisatie. Dit is van levensbelang voor iedere organisatie: niet alleen voor het MKB, maar ook voor grote consumentenmerken en de overheid. Veel ondernemers blijven echter vasthouden aan de oude koers. “Hiermee wil ik niet zeggen dat u volledig papierloos moet werken, papier blijft namelijk een rol behouden en kan ook fouten voorkomen, in het bijzonder bij complexe documenten die veelal uit veel pagina’s bestaan. Maar de basis en het proces zullen digitaal opgezet moeten worden. Dit bespaart immers tijd, werkt veel prettiger en zoekt veel sneller naar informatie.”
Over Xerox
Snelle, betrouwbare en veilige printers zijn gecombineerd met uitgebreide scanmogelijkheden en een overzichtelijke gebruikersinterface.
Xerox is hierin toonaangevend en biedt verreweg het meest flexibele platvorm. Goed uitgevoerd, biedt digitale transformatie dus enorme kansen: meer efficiency, een hogere productiviteit en een gezonder rendement voor u en uw organisatie. Uiteraard staat u hier niet alleen voor, wij ondersteunen u hier graag bij.
Onze werkwijze?
Door middel van een afspraak met een van onze accountmanagers komen wij tijdens een eerste verkennende afspraak samen met u tot een goed inzicht. Voor een verdere verdieping kunt u gebruik maken van onze quick scan. “In gemiddeld 2 dagen tijd laat onze quick scan haarscherp zien op welke manier organisaties hun processen efficiënter en effectiever kunnen inrichten, kunnen digitaliseren en automatiseren. Uiteraard kijken we daarbij ook naar de automatische verwerking van documenten, of deze nu digitaal of fysiek worden aangeboden. Met de scan hebben we intussen al ruime ervaring opgedaan bij organisaties van uiteenlopende aard en omvang. Ik ben er nog elke dag enthousiast over.”
We leggen de klemtoon op 3 belangrijke uitkomsten: een goede gebruikerservaring, waaronder een makkelijk te bedienen dashboard (zowel op de scanners als op uw beeldscherm), het verbeterpotentieel van processen wat zorgt voor structurele kostenbesparingen en het (verder) verhogen van uw productiviteit.
XA levert meer dan 25 jaar Xerox oplossingen en heeft eigen software ontwikkeld, waarmee wij u een totaaloplossing bieden voor uw gehele informatiehuishouding en een prettige en effectieve werkomgeving garanderen.
Bel mij of maak een afspraak met een van onze accountmanagers en ontdek de mogelijkheden die uw organisatie gisteren nodig had.
XA Document Solutions B.V.
Martijn Jansen
Commercieel directeur,30 jaar ervaring, Xerox (Nederland) en XA Document Solutions B.V.
scannen, printen, digitaal archief, beheren en privacy
Document Professionals
1 schreef
555